Saturday, 21 April 2012

PEMBORONG KOTAK - KOTAK UNTUK DIJUAL

PEMBORONG KOTAK
Selamatkan Bumi + No More Plastic
+ Go Green








Corrugated Box of 20pcs per bundle
Size:240mmX170mmX100mm



Material: Mengikut piawai POS MALAYSIA, Keras Dan Berkualiti, Tidak Mudah Kemik.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SEKIRANYA ANDA INGIN MENEMPAH KOTAK, SILA LAMPIRKAN SAYA MAKLUMAT SEPERTI BERIKUT :-
TINGGI + LEBAR + PANJANG (CM)
KUANTITI ( MINIMUM 500 )
* SAYA HANYA MEMPUNYAI KOTAK  CORRUGATED (KOTAK COKLAT)
* SAYA TIDAK BUAT PRINTING
 * HARGA YANG SAYA BERI NANTI TERMASUK PENGHANTARAN/POS

* SAYA JUGA AKAN MENCADANGKAN KOTAK YANG BERSESUAIAN 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



 
Price per bundle
*RM45 SEMENANJUNG

*RM50
SABAH/SARAWAK
(TERMASUK POS)
SMS : 012-2022920 

 ( untuk mendapat maklum balas dengan cepat )







0 comments:

Post a Comment